Ең үздік басшы: жаңа командада қалай тез бейімделуге болады
7 қарашада 2024•
5 711
Кез-келген деңгейдегі басшылық позиция мен күйзеліс жақын «жүреді». Әсіресе, басқа корпоративтік мәдениетпен және түбегейлі басқа бизнес-процестермен жаңа жұмыс орнына шығу туралы сөз болғанда. Өзіңді қалай ұсынуға және көрсетуге болады? Әзірге бейтаныс адамдарды табысқа қалай ынталандыруға болады? Жалпы қалай ар-намысты қолдан бермеу керек? 16 қазанда атап өтілетін Халықаралық бастық күніне орай, біз сарапшылардан ең ойландыратын сұрақтарға жауап беруін және кейінірек «өте азапты» болмас үшін осы ағынға қалай кіру керектігін айтуды сұрадық.
№ 1 тапсырма. Командамен танысу
Әрине, жаңа ұжыммен танысу сияқты «рәсімділікті» де өткізіп жіберуге болады. Бірақ содан кейін сіздің және бағыныштыларыңыздың арасында неге сенімсіздік кедергісі бар екеніне таң қалмаңыз. Кездесуді өткізіп, өзіңіз туралы жағымды әсер қалдыруға болады. Кеңселік немесе қашықтықтағы жұмыс форматына қарамастан, жиналыс ұйымдастырушысы компанияның топ-менеджері, HR-қызметінің жетекшісі немесе өзіңіз болуыңыз мүмкін.
Команда сізді өте мұқият зерттейтінін есте сақтаңыз, сондықтан сыртқы келбеттен бастап сөйлеу мәнері мен әңгімелесу тақырыбына дейін бәрін ойластыру керек.
Сөзді дайындау кезінде, көздейтін мақсаттарыңызға сүйенген дұрыс. Ынталандырғыңыз келе ме? Өз тәжірибеңіз туралы айтқыңыз келе ме? Үміттеріңізбен бөліскіңіз келе ме? Немесе, мүмкін, егер сіз желілік персоналдан «шыққан» болсаңыз, өзіңіздің мәртебеңіздің өзгеруін жазуды жоспарлап отырған шығарсыз? Тапсырмаларды түсіну негізгі тезистерді дәл тұжырымдауға және кездесудің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Оны әзілден немесе сіздің жұмыс істеуіңізге тура келетін кеңсе туралы жағымды әсерден бастаңыз. Өзін-өзі таныстырудың алтын ережесін қолданыңыз: уақыттың 30%-ын өзіңіз келген бизнес туралы әңгімеге, 50%-ын – өзіңіздің тапсырмаларыңызға, міндеттеріңізге және компанияның алға қойған мақсаттарына жету жолдарына, 10%-ын – өзіңіздің басқару стиліңізге және команданы міндеттерді атқару тұрғысынан қалай көретіндігіңізге, тағы 10%-ын –өзіңізге, отбасыңызға, әуестенетін ісіңіз бен хоббиіңізге арнаңыз.
№ 2 тапсырма. Әріптестермен-басшылармен кездесу
«Қатарластармен» әлсіз қарым-қатынас, шекара құра алмау және ойын ережелерін білмеу түсініспеушіліктің көзіне айналуы және жұмыс процестерін тежеуі мүмкін.
№ 3 тапсырма. Стратегияны әзірлеу
Әрбір ұжым – бұл өз заңдары, құндылықтары, мінез-құлық үлгілері бар микрокосмос. Оларды зерттеу –бұл «Нарнияға» ауыртпалықсыз кіруге кепілдік беру дегенді білдіреді. Бағыныштылар үшін есіктерді ашық ұстаңыз, мессенджерлердегі электрондық хаттар мен хабарламаларға жауап беріңіз. Адамдар мұны бағалайды. Бірінші кезекте жұмыс процестерінде тікелей қатынасуға тура келетін қызметкерлермен байланыс орнату артық болмас.
№ 4 тапсырма. Артық кетпеу
Өз бетінше сыпыратын әйгілі сыпыртқы! Тіпті сізді компанияның ішкі мәселелерін шешуге қабылдаған болса да, алғашқы күндері түбегейлі шаралар қабылдамаған дұрыс. «Мен не істеу керектігін білемін, осымен сөз аяқталды!» позициясы алдын ала ұтылысты, ол тәкаппарлықты, өзіне деген сенімділікті және белгілі бір мағынада кәсіпқой емес екеніңізді көрсетеді. Әрбір қызметкердің артында — жалпы іске енгізілген үлесі тұр және оны елемеуге болмайды. Кері байланыс алыңыз, адамның қазір немен айналысып жатқанын, қандай нәтижелерге қол жеткізуді жоспарлап отырғанын сұрастырып біліңіз. Қызметкерлерді сезіну, өзіңді олардың орнына қоя білу, әркімнің темпераментін, уәждемесі мен ниетін ажырата білу қарым-қатынас процестерін едәуір жеңілдетеді және жалпы нәтижеге әсер етеді.
Ең үлкен қателік – жұмыс әдістерін түсінбестен, қызметкерлерден «бүкіл әлемде мүлдем бола алмайтын нәрсені» талап ету. Олардың жалпы қол жеткізе алмайтын көздерден ақпарат алуы деп айталық. «Орындалмаған тапсырма — жаза — жақтырмау сезімі — зымияндық» — оқиғалардың одан әрі дамуының ең нашар, бірақ жиі кездесетін сценарийі.
№ 5 тапсырма. Сақтық таныту
Кеңседе сіздің орныңызға үміткер болған адамдар табылуы мүмкін. Ақпаратқа ие болмай, кеңсе қастықтарының құрбаны болу оңай. Сондықтан, бірден біреумен бейресми қарым-қатынас орнату – қате стратегия болып табылады. Алғашқы кездері кімнің кім екенін анықтау және өз беделіңізге нұқсан келтірмеу үшін барынша бейтараптықты сақтаған жөн.
Түйіндеме орнына: жаңа қызметкер үшін гайд
Елена Залесская басшылық лауазымға орналасу және жаңа ұжымға ену кезінде «3Х3Х3» қағидатын қолдануды ұсынады: алғашқы 3 күн, алғашқы 3 апта, алғашқы 3 ай.
Әдетте, бұл уақыт алғашқы әсер қалдыруға, өзіңді көрсетуге және жаңа ортаға бейімделуге жеткілікті болып келеді.